Nu ati gasit ce cautati? Incercati Google search pe siteul nostru!

Google Translate

joi, 29 octombrie 2015

Ica Stones. In vizita la "Dr. Cabrera Stone Museum" in Ica, Peru. Un reporter inteligent, impresii si informatii... de la fata locului. Ep.2.

 
PLANET OF GLYPTOLITIC MAN : 
 
 In aceste pietre, gravurile reprezinta vederea unei planete de la o mare inaltime. Pe fiecare piatra e reprezentata o emisfera. Pietrele au cu aproximatie 70 cm in diametru, au culoare inchisa si sunt gravate adanc.
 

 ( fig 74 si 75 ).
 
Pe suprafata primei emisfere pot fi vazute 4 blocuri continentale, iar pe cea de-a doua emisfera sunt 6 continente. Continentele sunt diferentiate de mari. Suprafata continentala a ambelor emisfere acopera aproximativ 80 % iar marile 20 % . 
    In jurul grupului de  continente si mari exista o centura ingusta ce reprezinta atmosfera. Ingustimea acestei centuri indica faptul ca planeta nu se afla sub procesul acumularii de caldura, asa cum era Pamantul in acele vremuri. 
     Absenta canalelor care curg catre mari si care cara enrgia din evaporarea atmosferei, dar si absenta canalelor care elibereaza energia care traverseaza continentele, arata ca planeta se afla intr-o stare de echilibru termic.
 
Fiecare bloc  al acestei emisfere din fig 74 are un numar egal de compartimente - sapte- care sunt distribuite intr-o maniera ordonata. De notat ca au fost folosite doar cateva simboluri si ca abunda reprezentarea directa a vegetalelor, animalelor si figurilor umane.
       Cate o figura e plasata in fiecare compartiment. In fiecare bloc exista reprezentarea unei figuri umane. Intr-un grup de blocuri exista simboluri pentru fantani hidraulice si animale superioare : pesti, reptile ( dinozauri ), pasari, animale rumegatoare ( capre ). Exista de asemenea compartimente pentru culturi vegetale. 

Exista piramide ( simboluri ale unor coomplexe tehnologice folosite pentru captarea, acumularea si distributia energiei ) in afara blocurilor continentale si in contact cu centura care reprezinta atmosfera. 
 
    Exista de asemenea simbolul concentratiei mari de populatii intr-o zona ( megal;opolis ). Pe  bloc A, poate fi vazuta figura unui om ( insereaza fig 74 si 76 ) care, conform cu simbolul de pe capul sau, are capacitatea cerebrala dublata, posibil pentru a-i permite sa indeplineasca functii care cer o capacitate intelectuala extraordinara. acesta trebuie sa fie tipul de om cognitiv-reflexiv. 


In blocul B vedem omul stiintifico-reflexiv ( Fig. 74 si 77 ) . In blocul C vedem omul tehnologic ( Fig 74 si 78 ), 
iar in blocul D vedem reprezentatia a ceea ce credem ca este varianta omului tehnologic ( Fig. 74-79 ). 
Judecand dupa simbolurile de pe capul sau ( romburile sunt simbolul vietii animale ), acesta trebuie sa fie omul tehnologic a carui munca implica incrucisarea sanatoasa a animalelor 
( veterinarul sef  *:) happy ... )

EMISFERA 2  : cele 6 blocuri ale emisferei ( fig. 75) au un numar variat de compartimente. aici sunt figurile unor pesti, reptile ( dinozauri ), pasari, iar in toate blocurile cu exceptia unuia, exista reprezentarea figurilor umane. 
    Aproape in toate blocurile exista simboluri care indica prezenta unor mari concentrari de populatie umana ( Megapoli, cum le zice Cabrera ). In aceasta emisfera, complexurile pentru captarea, acumularea si distributia energiei - reprezentate prin piramide - apar in interiorul continentelor. 

In compartimentul blocului E, exista o figura umana cu corpul in forma unui patrat ( Fig 75 si 80 - Fig 80 lipseste din carte ) si este simbolul energiei cognitive. In acest compartiment , sub figura omului exista simbolul unei linii in zig-zag, precum scarile. acest simbol e vazut pentru prima oara pe acest tip de pietre si semnifica energia cosmica, judecand dupa zig-zagul simbolului. 
     Figura umana plasata deasupra simbolului cu linii in zig-zag, poate fi interpretata ca energia cognitiva a omului e proiectata in cosmos ( In opinia mea, omul isi proiecteaza constiinta in cosmos, da' merge si denumirea de energie cognitiva ).  Ce aVEM AICI ESTE UN NOU SIMBOL FOLOSIT PENTRU A REPREZENTA OMUL IN SITUATIA SA TEMPORARA DE OM ENERGETIC.

In blocul J e o versiune a omului stiintific, al carui cap este unit cu un sarpe ( Fig. 75 si 81 ). Simbolismul straniu semnifica dubla tendinta a omului : de a evolua catre cunoasterea absoluta sau de a involua progresiv pana cand toata cunoasterea care i-a fost data e pierduta, iar el va deveni la fel ca animalele din care a fost facut de catre omul gliptolitic.
 
       Adaugarea mea :  in muzeu am vazut o piatra care arata omul glyptolitic ce opera un om caruia ii ieseau 4 serpi din ceafa. Omul glyptolitic taia serpii. Am intrebat ce inseamna si mi s-a spus ca serpii reperezinta creierul repltilian care este operat pentru a permite ridicarea nivelului de constiinta al acelui om.
 
Din punct de vedere neurologic, se intampla ceea ce descrie T.D. Lingo, blocam creierul repltilian sa mai fie centrul de comanda al fiintei, si predam comanda catre frontal lobes, sediul constiintei si al transcendentei, iar omul glyptolitic o facea pe cale chirurgicala.
 
 
Cele 3 figuri ale blocurilor G,H, I ( fig. 82, 83,84 ) reprezinta diferite stagii ale ale involutiei omului catre a deveni animal.
 
Nu cred ca aceasta reprezentare a planetei omului glyptolitic a fost facuta de ei dupa ce s-au reantors pe acea planeta. Omul glyptolitic nu avea nevoie sa calatoreasca in cosmos ca sa caute un habitat potrivit, sa graveze pietrele, sa se reantoarca pe Pamant ca sa le lase aici si apoi sa se reantoarca pe planeta preferata. 
 
      Datorita iminentului cataclism care se anunta pe Pamant, omul glyptolitic si-a folosit starea ocazionala de om energetic pentru a comunica cu vechiul habitat care le-a permis sa supravietuiasca si sa conserve cunoasterea pe care au obtinut-o. In starea de om energetic, ei isi proiectau energia cognitiva in cosmos si luau contact cu alte lumi, fara sa existe necesitatea ca si corpul sa calatoreasca ori sa moara.

Pus fata in fata cu pericolul de a ramane in situatia termala critica ce exista pe Pamant, ei au abandonat planeta noastra, posibil ca au luat cu ei cativa oameni care, pe scara umana erau apropiati de nivelul lor cognitiv si au luat si alti oameni de care aveau nevoie ca sa faca sarcini tehnice sau munca de jos.
 
     Puterea energiei cognitive pe care ei au proiectat-o in acel moment, le-a permis sa cunoasca starea vechii lor planete. Apoi, ei au gravat aceste doua pietre cu forma si locatia continentelor de pe planeta lor veche cu care comunicau. Apoi, ei au gravat alte doua pietre care reprezentau starea precataclismica a Pamantului. De cand incepuse sa creasca temperatura pe Pamant, rocile au inceput sa se inmoaie intr-un proces gradat  care in final a atins un punct critic. Omul glyptolitic cunostea faptul ca dupa cataclism, Pamantul va intra intr-un stadiu de glaciatiune intensa inainte sa se reantoarca la echilibrul precedent cataclismului. In acest stadiu de glaciatiune, rocile se vor intari din nou.

 Tzipi, Canada 
---------------------------------------------------

PHOTO, din colectia autoarei.

  Pentru o mai buna vizualizare, Click pe imagini
 High resolution photos:









 Tzipi, Canada 

Serialul... continua!
Multumim frumos, Tzipi!

NOTA mea: " The stones, which vary in size from pebbles to boulders, are composed of grey andesite with a granite semi-crystalline matrix. It is a hard stone that is difficult to carve, but the images are scratched through the oxidised surfaces. 
The images carved onto the surface also vary in complexity from simple pictures engraved on one side of the stone to designs of complex scenes.  Some of the designs appear to be in styles which can be recognised as belonging to the Paracas, Nazca, Tiwanaku or Inca cultures, while others are in a style never seen before." - Do the Ica Stones prove that mankind coexisted with dinosaurs and had advanced technology? | Ancient Origins
Admin, Romania Megalitica
-------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

luni, 26 octombrie 2015

Ica Stones. In vizita la "Dr. Cabrera Stone Museum" in Ica, Peru. Un reporter inteligent, impresii si informatii... de la fata locului. Ep.1

 
 
DECODAREA MESAJULUI PIETRELOR :
 
Dr.Cabrera spune ca pentru a distinge petroglifele de gravurile de pe Ica Stones, le-a numit gliptoliths ( pe Ica Stones ), pentru ca  sistemul lor de comunicatie in care unele figuri si parti ale figurilor sunt folosite ca simboluri care descriu subiecte, actiuni, obiecte, calitati sau circumstante. aceste simboluri permit descifrarea secventelor simple dar si pe cele complicate.

Dr. Cabrera cu propriile cuvinte, despre decodarea pietrelor Ica :

1. Figura simbolizeaza ceea ce reprezinta. De exemplu, figura unei pasari simbolizeaza o pasare.
 
 2. Simbolul consista intr-o figura care nu e legata doar de ceea ce pare a fi ( ca la punctul 1 ) dar e cumva similara si transcendenta. De exemplu, figura unei pasari in anumit context poate inseamna nu " pasare", ci aparat de zbor. Sau, figura unei camile simbolizeaza incalzirea planetara.
 
    Piramida simbolizeaza un sistem tehnologic complicat, in care energia este captata, acumulata si distribuita. Frunza simbolizeaza energia biologica, conversia energiei de fotosinteza in energie electrica,  sau chiar in energie cognitiva. Crenguta este simbolul pentru copaci, dar si pentru un grup de oameni. Steaua este simbolul sursei centrale de energie.

3. Al treilea tip de simbol nu este identificabil ca fiind animat sau inanimat. De exemplu : o serie de dreptunghiuri pot semnifica viata umana sau capacitatea omului de a gandi. Liniile paralele sunt simbolul vietii vegetale sau a cunoasterii, in general. Un grup de romburi semnifica viata animala, iar doua cercuri concentrice sunt simbolurile aparatelor care zboara in spatiu.

Uneori simbolurile asociate cu o figura, are mai multe intelesuri complexe. De exemplu, liniile desenate catre o figura intinsa pe masa ( deja identificata ca masa de operatie ), inseamna ca aici exista un sistem de energie care functioneaza in timpul operatiei chirurgicale. Unghiul acestor linii indica stadiul in care se afla operatia. 
 
     Figura unei case juxtapuse cu romburi, inseamna ca acea " casa" este un grajd sau un tarc pentru animale. O maimuta care tine in mana o frunza ( simbolul vietii omenesti )  inseamna ca animalul este la limita obtinerii capacitatii de a gandi, fapt ce il va avansa la statutul de fiinta umana. Daca langa maimuta sunt desenate doua cercuri concentrice ( simbolul aparatului de zbor in cosmos ), inseamna ca pasul de la primata la fiinta umana a fost adus de actiunea unui om inteligent sosit din spatiu.

Doar cateva figuri gravate pe Ica Stones arata exact ce reprezinta. Majoritatea simbolurilor de pe Ica Stones  sunt departe de asemanarea cu modelele. De exemplu, masa chirugicala e reprezentata ca o banca rustica. Chirugii nu sunt reprezentati folosind unelte sofisticate, ci mai degraba instrumente simple, aproape primitive, insa adevarata lor natura ne este comunicata de un grup de simboluri plasate in scena descrisa pe piatra.
 
       Tehnologiile avansate nu sunt descrise figurativ, ci prin simboluri care la prima vedere par ca nu au nici o semnificatie. Ierarhia sociala era determinata de capacitatea mentala si e reprezentata grafic prin ceea ce par a fi ornamente pentru cap si corp, insa in realitate ele sunt simboluri.

Un grup de gliptolotics contin informatii in jurul unei teme, deci grupul formeaza o serie. Numarul pietrelor care formeaza o serie variaza in functie de complexitatea temei. Exista 6 pietre care descriu procesul transplantului de  creier, fiecare este de aproximativ 1 metru in diametru. 
 
Alta serie arata ciclul reproductiv al agnatei si e compus din mai mult de 200 pietre de dimensiuni variate. Cea mai mica piatra e folosita pentru stadiile incipiente ale ciclului si pe masura ce ciclul progreseaza, pietrele cresc in marime.
 
Pentru majoritatea  pietrelor, metoda de gravare a fost una simpla, in care figurile nu au nevoie de detalii ca sa comunice ideea in mod clar. adancimea gravurii este de 1-2 milimetri. Pe alta parte, atunci cand a fost nevoie de mai multe detalii, s-a folosit o alta metoda de gravare : basorelieful ( bas relief ). Exista pietre care combina amandoua metode ( gravarea simpla + basorelieful ).
 
     Adesea, cand este descris ciclul reproductiv al unui animal, liniile de gravare sunt intr-o forma foarte simpla la inceputul ciclului, iar pe masura ce animalul se dezvolta, a fost folosit basorelieful pentru a arata mai multe detalii si pentru a comunica informatiile pe care artistul vrea sa le transmita. Temele complexe au avut nevoie de pietre mai mari de 1,3 metri in diametru, cum a fost cazul pietrei care descrie doua nave spatiale.
 
Compozitiile simple sunt folosite pentru pietrele mici : gliptoliths ce descriu un singur animal au de exemplu pietre cu diametrul chiar si mai mic de trei centimetri. Pietrele Gravate de la Ica sunt un sistem de scriere folosit cu milioane de ani in urma  de o umanitate care a obtinut nivele stiintifice avansate si nivele avansate de dezvoltare tehnologica. 
 
     Omul modern refuza sa accepte ca Pietrele de la Ica este o forma de scriere si prefera sa le considere ca niste desene decorative, sentimentale sau amuzante care au ocupat timpul liber al unui artist. Insa prezenta temelor care descriu cunoasterea stiintifica incredibil de avansata este suficient ca sa risipeasca aceasta neancredere, in special prin adaugarea faptului ca figurile schematice si semnele nu sunt lucruri care tin de frumusete, ci arata clar ca gravarea a fost facuta cu intentia de a transmite un mesaj codificat catre oamenii din viitor.
   
Pentru descifrarea mesajului continut in fiecare serie de pietre, sunt necesare doua lucruri : primul, trebuie sa ai acces la majoritatea pietrelor din acea serie, si al doilea, e necesar sa ai o foarte buna pregatire ( in legatura cu fiecare tema descrisa de pietre, ) in cunostintele pe care omul modern de-a descoperit pana acum. Fara sa ai intreaga serie a pietrelor, exista riscul ca mesajul sa nu fie complet, iar fara al doilea punct, pietrele isi pierd sensul si devin doar niste pietre.

OMUL GLYPTOLITIC

 Daca noi, ocazional experimentam astazi extazul ( prin iubire, poezie, arta, stiinta ),  omul gliptolithic a experimentat extazul ca o permanenta si constanta baza in dezvoltarea capacitatilor sale intelectuale si sporirea cunoasterii . Cea mai importanta energie pentru omul gliptolitic era energia cognitiva si a fost gravata pe pietre prin simbolul frunzei. 
 
    Omul stiintifico- reflexiv ( cel mai inalt nivel in ierarhia cognitiva ) este desenat pe pietre cu un grup de simboluri deasupra capului, intre care frunza este cea mai importanta.
 
  Figura 21

Daca ne uitam la fiinta umana din figura 21 vedem un grup de simboluri desenate deasupra capului. In varf sunt desenate doua semi-frunze ( 1 din fig 21 ), simbolul unui mecanism necunoscut ce stimuleaza creierul pentru a creste functia cognitiva si de a converti energia solara ( fotonica ) si energia cosmica ( corpusculara ) direct in energie electronica, ce poate fi folosita pentru masini si unelte electrice. Consider ca acest mecanism necunoscut functioneaza similar cu mecanismul moleculei de clorofila.
 
      Sub semi-frunza este o a doua configuratie ce formeaza o banda care se termina in doua puncte ( 2. Fig.21 )  si simbolizeaza ca acest om poseda un nivel cognitiv elevat, ce il plaseaza deasupra multora. Nivelul sau este a unui om stiintifico-reflexiv, ceea ce inseamna ca isi poate folosi toate functiile intelectuale.

A treia configuratie, o forma conica cu coada inspre spate ( 3. Fig 21 ) indica faptul ca acest om are un stoc enorm de cunoastere ce poate fi folosita prin capacitatile intelectuale ca sa genereze noi informatii. Aceste informatii stocate pot sa manipulate de o minte analitica si folosite ca un fel de program de baza de date pe computer.
  
Adaugarea mea : Nu pot sa nu conexez  acest stoc de informatii cu ceea ce spune T.D. Lingo despre fluxul energiei constiintei care intra prin ceafa ( exact ca in desen ) in creierul reptilian si detine absolut toate informatiile pe care Constiinta le-a experimentat de la crearea universurilor, prin toate fiintele. 
 
     T.D. Lingo explica in mod clar cum din cauza ca avem 90 % creierul inactiv, fluxul informatiilor constiintei nu merge mai departe in frontal lobes si prin urmare noi nu avem acces la informatia acumulata de constiinta. 

  E cumva ceea ce traditiile spirituale numesc " biblioteca akashica ) , informatia la care Edgar Cayce avea acces dupa ce intra in somn hypnotic ( adica isi adormea creierul reptilian ca sa poata accesa frontal lobs, sediul constiintei ).  Dupa parerea mea, acest om gliptolitic are capacitatea de a decoda informatiile primite de la constiinta ( ca de primit, toti le primim in flux continuu, ca undele radio ) si astfel extrage de acolo informatiile noi despre care vorbeste Cabrera , care e extrem de retinut in afirmatiile din carte.

 4 din Fig 21 este de asemenea un simbol ; romburile sunt simbolul vietii animale, in acest caz inseamna ca organismul acestui om functioneaza ca si cel al uni animal, in ciuda faptului ca nu are nevoie de mancare pentru a-si crea energie cu care sa functioneze, pentru ca el isi extrage energia direct de la soare si din cosmos. 
 
      Oricum ai judeca informatia continuta in alte pietre, apare ca aceasta capacitate de a captura energia in mod direct, a fost folosita doar ocazional, din moment ce alte pietre descriu in detaliu producerea mancarii. 

Asociat cu aceasta figura umana este alt simbol : 5, fig 21 ce semnifica capacitatea de miscare naturala a fiintei umane. Vedem de asemenea in Fig 21 simbolul pentru un grup de oameni, care e o crenguta cu multe frunze atasate. Daca creanga are radacini, inseamna ca grupul de oameni s-a stabilit intr-un loc anume. Daca in varful crengutei se afla o floare, inseamna ca efortul acestui grup de oameni a fost incununat de succes.

 Omul modern idealizeaza figura altetului. Vedem asta nu doar astazi, dar si din documentele istorice si artefactele arheologice. Sculpturile umane precum cele din Gracia antica si practicile spartanilor care lasau sa moara copiii care nu erau bine formati fizic, arata ca omul modern a avut dintotdeauna un ideal atletic. 
 
     Figura atletica  cere picioare lungi si puternice pentru un maximum de stabilitate si viteza si cere o capacitate mare pentru plamani ( de asemenea un piept mare ), pentru ca organismul sa primeasca suficient oxigen in timp ce are activitati extenuante. Activitatea fizica poate fi facuta doar cu brate puternice si maini cu degetul plasat in opozitie cu celelalte degete - mana omului modern are ceva din dotarile ghearelor. 

Figura atletica, pentru a fi perfecta din punct de vedere mecanic, are nevoie care sa nu fie disproportionat fata de corp pentru a nu dezechilibra corpul. Din acest motiv, craniul nu poate adaposti un craier mare. 
 
     Omul glyptolitic descris pe pietre este, desigur, o reprezentare sibolica, dar cred ca e foarte probabil ca figura sa fie o foarte buna reprezentare a fizicului omului glyptolitic. Poate fi vazut in figura 21 ca nu era un atlet. Aici exista o disproportie intre marimea capului, torsului si alte extremitati. Capul este enorm, abdomenul chiar si mai mare iar extremitatile sunt lungi si au degete de aceeasi lungime, iar degetul mare nu este opozabil , ceea ce arata ca nu performau functii mecanice. 
 
      Picioarele erau scurte si puternice. Din cauza ca omul glyptolitic area ca scop dezvoltarea capacitatii de a-si creste si conserva cunoasterea, functiile fizice au trebuit sa se adapteze. Aspectul fizic al omului glyptolitic era adaptat functiilor intelectuale. Oamenii care au sosit din spatiu - omul gliptolitic autentic e reprezentat pe pietrele gravate ca fiind omul stiintifico-reflexiv. Alte nivele ale ierarhiei sunt distincte geografic prin simboluri care arata diferite gradatii ale capacitatilor intelectuale si ale cunoasterii.

IERARHIA OMULUI GLYPTOLITIC :

1. Omul glyptolitic - omul care a venit din cosmos aducand cu el cunoasterea. El era capabil sa permita energiei sale cognitive sa transceanda corpul sau, fara ca corpul sa moara. Aceasta era facuta pentru a se proiecta ca si energie cognitiva in orice parte a cosmosului pentru a obtine cunoastere din Univers. 
 
     Adaugarea mea : adica isi proiecta constiinta in zone ale universului, pe alte planete, de unde aducea informatii din acele lumi. Ceea ce noi numim astazi " lucid dreaming", insa noi nu performam asta cu 100 % control si constienta cum faceau ei. Fapt pentru care inteleg ca erau o specie umanoida, detinatoare de constiinta : adica nu erau ceea ce noi numim extraterestrii ( fiinte care au inteligenta dar nu au constiinta, suflet, asa ca vor sa il fure fara succes de la oameni ). Inteleg ca veneau de pe alte planete, dar erau oameni, nu alieni.

2  Omul stiintifico- reflexiv - era omul care traia in Megalopolis si avea o functie care cerea mari capacitati reflexive. El a directionat executia activitatilor planificate de Omul Gliptolytics pentru cea mai buna dezvoltare a vietii pe planeta. El facea munca stiintifica in diferite aspecte ale cunoasterii umane, de exemplu nivele complicate de chirurgie si astronomie.
 
3. Omul Tehnologico-Reflexiv - avea nivele mai inalte de cunoastere decat Omul Tehnologic. El era responsabil pentru controlul si executarea tuturor operatiilor tehnologice. El pilota aircrafts, asista in operatiile complicate de chirurgie, directiona functionarea industriei si a sistemelor pentru distributia si folosirea resurselor energetice.
 
4. Omul Tehnologic - avea nivele de comanda si abilitati tehnologice. El asista omul stiintific  si omul tehnologic si transmitea ordinele direct celor care executau imediat instructiunile.
  
5. Oamenii - acestia erau maimutele Notharctus ridicate la un nivel mediu de inteligenta.
 Ei faceau munca de jos si sarcini tehnice. El nu era constient de motivul existentei sale.

Sub oameni erau maimutele Notharctus in starea lor naturala, care nu indeplinea minimum
 nivelului de inteligenta al unui om.  Statutul sau intelectual era de cel al unui animal, pentru 
ca in ierarhia zoologica el indeplinea calitatile optime pentru a fi elevat la primul nivel al
 intelectului uman. 
 
La final erau robotii, sisteme cybernetice folosite exclusiv pentru munca mecanica ce era 
periculoasa pentru fiintele umane.
 
Inteleg ca pentru omul glyptolitic a fost necesar sa fie capabil sa ridice nivelul cognitiv al maimutei Northarctus la nivelul cognitiv al unui umanoid si apoi instruirea lui . Bazat pe mesajele lasate de Omul Glyptolitic, ei au obtinut aceasta prin alterarea genetica a organismului de Notharctus, care presupun ca a rezultat prin eliminearea cozii cu consecinta abandonarea vietii din copaci.
 
     Transmirerea cunostintelor a fost facuta genetic, intervenind la nivelul molecular makeup al creierului de Notharctus. In amandoua cazurile, omul gyptolitic a folosit tehnici complexe neurofizice. Prin transplantarea acestui nou cod cognitiv, restul tipurilor de oameni din ierarhia cognitiva erau capabili sa reziste pe planeta.
 
 Indivizii de pe aceasta planeta, fiinte generate dintr-o sursa biologica comuna, Notharctus, toti erau similari in caracteristicile fiziologice.  Pe langa acesti factori, a fost adus unul nou - cunoasterea - si ar trebui sa fie bine inteles ca acesti oameni erau diferiti doar in ceea ce priveste nivelele intelectuale atinse. 
 
     Diferente individuale bazate pe alti factori ce exista in societatea umana contemporana, atunci nu existau. Ce stim este ca nu exista personalitate individuala ci doar personalitate colectiva, care era o uniune a tuturor indivizilor care aveau acelasi nivel intelectual in ierarhie. Civilizatia pe aceasta planeta avea ca scop obtinerea a cat mai inalte nivele de cunoastere si se presupune ca toate feptele din vietile acestor oameni erau devotate cresterii si conservarii cunoasterii.
 
Anticamellus era un mamifer care a trait , conform cu Paleontologia, acum 13 bilioane de ani in urma, in Epoca Tertiara si este echivalentul din zilele noastre a camilei din desert. Ele erau adaptate la o temperatura foarte ridicata cu restrictii la resursele hidrologice. 
     Anticamellus gravate pe Ica Stones, ne arata situatia termica-critica de pe planeta. Temperatura medie a crescut pana la un punct in care viata zoologica a fost posibila doar pentru speciile adaptate.
 
Tzipi, Canada 
---------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Entrance To The Cabrera Museum, Ica Stones, Bolivar 170-Plaza de Armas, Ica, Peru.

Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

  Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

duminică, 25 octombrie 2015

Izvorul Nemuririi? Inca un mister... in Munţii Bucegi! Pe Valea Ialomiţei, între Lacul Bolboci şi Scropoasa, se află un loc unic în lume, care ascunde o sursă de apă misterioasă.



Pe Valea Ialomiţei, între Lacul Bolboci şi Scropoasa, se află un loc unic în lume, care ascunde o sursă de apă misterioasă. Cu toate că primele cercetări au fost efectuate în urmă cu 88 de ani, nici în momentul de faţă nu s-a putut găsi o explicaţie precisă cu privire la ce se întâmplă aici.

În anul 1927 au fost efectuate primele cercetări în Munţii Bucegi, care au vizat zona cunoscută drept “Şapte Izvoare”. Interesant este faptul că, după ce au efectuat o analiză a apei, cercetătorii au ajuns la concluzia că aceasta nu are nicio bacterie şi nici azotaţi sau azotiţi, fiind cea mai pură din lume. Au urmat şi alte cercetări, inclusiv ale străinilor, iar rezultatele au rămas, de fiecare, neschimbate. Se presupune că cele şapte izvoare sunt chiar “apa sfântă” a dacilor. Aceştia credeau că izvoarele aveau puteri miraculoase de vindecare.  De altfel, pe scuturile de luptă ale dacilor se afla şi simbolul celor şapte izvoare misterioase din  locul  pe care chiar îl numeau “Zona Nemuririi”, scrie nationalisti. ro.

În anii 1981 –1982, şi societatea Hidrotehnica a efectuat studii cu privire la misterioasa apă din inima Bucegilor, iar după aflarea rezultatelor, Nicolae Ceauşescu a cerut ca toată zona să fie închisă. “Preşedintele de atunci a fost informat că această sursă de apă este cunoscută de peste 2.000 de ani şi că se găseşte în zona iniţiatică a dacilor, în Masivul Bucegi, că scrierile vechi pomenesc despre o apă din care a băut Zamolxe înainte de a deveni zeu şi că există un simbol al celor şapte izvoare pe scuturile dacice redate pe Columna lui Traian. Lui Ceauşescu i-a sunat bine mai ales faptul că acolo s-ar afla zona nemuririi, adică un punct energetic pozitiv. Dosarele de la Şapte Izvoare au fost redeschise după ‘90, iar testele recente au arătat ca informaţiile lui Ceauşescu nu erau chiar departe de realitate”, susţine Ion Olteanu, unul dintre cercetătorii fenomenelor stranii din Bucegi. Astfel, în timpul comunismului, apa de aici era consumată doar de familia Ceauşescu.

Cu un debit de aproximativ 400 de litri pe secundă, apa izvorăşte dintr-o grotă în care se află un imens lac subteran care nu a secat niciodată. Cercetătorii au două ipoteze privind puritatea apei celor “Şapte izvoare”. Prima se referă la faptul că este posibil să treacă printr-un câmp magnetic, fiind curăţată astfel de toate impurităţile. A doua ipoteză implică existenţa unui zăcământ de argint pe lângă care trec izvoarele, fiind împiedicată astfel dezvoltarea bacteriilor. Totuşi, nu se ştie dacă vreuna dintre aceste variante este cea reală, astfel că zona rămâne în continuare învăluită în mister. Potrivit bioenergeticienilor, în zonă există energii pozitive foarte puternice. De altfel, de-a lungul vremii, au existat şi mărturii ale unor oameni care au susţinut că s-au vindecat miraculos de anumite boli.
----------------------------------------------

joi, 22 octombrie 2015

Mormantul uriasului. Sfinxul din Munţii Măcinului, Culmea Pricopanului versus The Giants' Grave at Coddu Vecchiu. Sardinia, Italia. Izbitoare asemanari, incredibile posibilitati! Cand vom afla adevarul?

Apel catre autoritati: puneti sub PROTECTIA legii... acest site inestimabil!
Stopati vandalismul!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..............................................................................................................................
 Click here:




 
-----------------------------------------------------------
Sfinxul din Munţii Măcinului. Culmea Pricopanului.
Megalitii Dobrogei distrusi de timp, de oameni! News Alert!
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------
News! Si totusi...
Cineva ne 'aude'... se intampla si lucruri bune...
 

A fost inaugurat Centrul de vizitare din Parcul Naţional Munţii Măcinului

Ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu, a anunțat joi, la Greci, județul Tulcea, unde a inaugurat Centrul de vizitare a Parcului Național Munții Măcinului, că urmează să promoveze un proiect de hotărâre de Guvern pentru înființarea Agenției Naționale pentru Arii Protejate (ANAP).
‘Am cerut tuturor directorilor de parcuri naționale să aibă în vedere să realizeze proiecte care să țină cont de comunitățile cărora li se adresează. Nu trebuie să urmeze doar fișa postului și să protejeze doar biosfera parcului național, ci trebuie să realizeze proiecte pentru promovarea zonei, pentru informare, pentru conștientizare și promovarea tuturor românilor. Astfel, respectăm toate normele de protecție a mediului, iar România va demonstra că suntem un stat membru de elită, nu un stat codaș’, a declarat ministrul Gavrilescu.
Aceasta și-a exprimat speranța ca în curând să se înființeze ANAP, în contextul în care până în momentul de față ministerul a primit doar 140 din cele 230 de planuri de management ale ariilor naturale protejate din țară realizate din fonduri comunitare.
‘Până în prezent, au fost analizate și avizate circa 74 de planuri de management, iar celelalte sunt în sistem de analiză, în funcție de rezultate urmând să fie sau nu avizate. Așteptăm să vedem dacă până la finele anului custozii care aveau obligația să implementeze proiectele vor demonstra că-și respectă contractele încheiate pentru preluarea acestui serviciu de administrare a ariilor protejate’, a mai spus ministrul Mediului.
La inaugurarea Centrului de vizitare a Parcului național Munții Măcinului au participat autorități județene și locale precum și manageri ai Regiei Naționale a Pădurilor Romsilva.
‘Următorul centru de vizitare va fi inaugurat luna viitoare, la Domogled Valea Cernei, iar în decembrie îl vom inaugura pe cel de la Piatra Craiului’, a declarat directorul general Romsilva, Adam Crăciunescu.
Centrul de vizitare a Parcului Național Munții Măcinului a fost realizat în cadrul proiectului ‘Conservarea speciilor și habitatelor caracteristice bioregiunii stepice din zona Munților Măcin’, finanțat prin POS Mediu, bugetul acestuia fiind de 1,8 milioane de euro.
Centrul inaugurat joi promovează atât minoritățile etnice din comunitățile situate în perimetrul parcului național, cât și biodiversitate și folosirea resurselor regenerabile, clădirea fiind dotată cu tehnologii ‘prietenoase’ cu mediul înconjurător.
Cu cele peste 3.450 de specii de floră și faună, dar și cu suprafețe importante de vegetație stepică, Parcul Național Munții Măcinului, declarat Rezervație a Biosferei în anul 1998, este singura zonă din Uniunea Europeană unde ecosistemele specifice stepei se întâlnesc alături de păduri submediteraneene și balcanice.
Prezentând o importanță deosebită între formațiunile muntoase din România, fiind cei mai vechi munți dintre aceștia, zona adăpostește aproape 70% din tipurile de roci cunoscute, plante care cresc din piatră seacă, păsări emblemă pentru alte state dunărene și specii neprotejate în vreun alt loc din lume. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES) /
joi, 22 octombrie 2015
 http://www.financiarul.ro/2015/10/22/a-fost-inaugurat-centrul-de-vizitare-din-parcul-national-muntii-macinului/
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------
 
 
Mystery Of The Giants' Grave of Coddu Vecchiu 27 July, 2015

MessageToEagle.com - Some say these are the graves of the giants that once in the distant past walked the Earth. 

Are the mysterious tombstones remnants of the legendary lost continent of Atlantis?
Who constructed the massive tombstones and for what purpose? Were the used as mass graves? There are several unanswered questions concerning the Giants' graves, or Tomba dei gigantic in Sardinia. 

So far, 321 such monuments have been discovered in Sardinia, including the one at Coddu Vecchiu.


The Giants' Grave of Coddu Vecchiu.
The tombs are made of a central stele, a stone or wooden slab, which has a hole cut into it that functions as the entrance. Walls extend from the door and form an interior corridor grave. Originally, the interior would have been covered.

 The tombs have not yet been properly investigated by scientists and are still shrouded in mystery.

    People who visited the tombstones have spoken about positive energy that surrounds the giants' graves and provides spiritual rejuvenation.
According to ancient legends these were the tombs of powerful giants that lived in the area.

One of the tombs is overt 100 feet tall which suggests a giant could have been buried there.

Sardinia is very rich in ancient history and home to a number of mysterious stones, statues and mysteries.

According to Miroslav Provod, "throughout the territory of the Italian island of Sardinia, historians have counted over seven thousand Nuraghes, which are wondrous ancient "beacons." These buildings are in fact built from large; often several-ton weighing stones laid on each other without mortar, and are hollow in its centre.



The Giants' Grave of Coddu Vecchiu. Image credit: Italian Ways

The essence of all megalithic structures is the racking up material over the energy space to form a common charge. The areas around the Nuraghes contained enough stones, so they were used as a building material. The vertically tapered construction ensures stability, especially when not using mortar - the interior space could be used as dolmens, to supplement the body's energy. Nuraghes worked as menhirs and other megalithic structures, but their excessive concentration has not been explained. Similar conical structures - called Brooches - were built in Scotland."


The Giants' Grave of Coddu Vecchiu. Image credit: Italian Ways

Sardinia is also famous for the remarkable Giants of Monte Prama. Shortly after the astonishing discovery these mysterious ancient statues were deliberately hidden in the basement of a museum.

See also:
Mystery Of The Pre-Adamic Didanum Race - Giants Who Were Ancestors Of The Nephilim and Rephaim
Giants Did Exist And Were A Part Of Earth's Ancient History
Aldworth Giants: Over Seven Feet Tall Knights Who People Tried To Erased From History 
 
The outside world had little opportunity to admire the huge figures that do not resemble any ordinary humans.
Now these mysterious figures are finally on an exhibition open to the public.


People say the Giants' Grave of Coddu Vecchiu is surrounded by strange energy.

In 1974, remarkable ancient stone sculptures were accidentally discovered in farmland near Monte Prama, Sardinia. These huge statues are unique in size and material and very little is known about them.

It is commonly believed that they belong to the Nuragic civilisation, which flourished on Sardinia for two millennia until the second century AD. Excavations revealed 30 gigantic stone statues, about two meters high.



The connection between the enormous graves, legends of giants a nd Atlantis is an intriguing subject worth exploring further. Sardinia still holds many secrets of the past.
Read more: http://www.messagetoeagle.com/giantscodduvecchiu.php#ixzz3p1VUcf70
----------------------------------------------------------------------------------


 Din aproape... in aproape... rescriem Istoria! :) :)

Admin Romania Megalitica
----------------------------------------------
 ------------------------------------------------------------------------------

luni, 19 octombrie 2015

ISTORIA SECRETA A SPECIILOR TERESTRE! Un material... primit pe e-mail!


Vechimea omului și succesiunea civilizațiilor tehnologice de-a lungul timpului sunt probleme complexe și controversate, de care niciun savant ce se respectă nu dorește să se atingă. Spunea un erudit odată, că ceea ce fac oamenii de știință, nu se numește întotdeauna știință. S-a dovedit că unii savanți practică impostura, pentru a prezerva privilegii ce le au de pe urma gradelor științifice, dobândite pe teze nu întotdeauna conforme cu adevărul științific. În fruntea acestui top reprobabil se găsește grosul arheologilor, adevărați ”săpători” ai istoriei omenirii. Credeți-mă, știu ce spun. Am colaborat ca expert la verificarea în teren a unor raportări făcute de către arheologi, cu privire la săpăturile pe care le făceau pe unele șantiere arheologice din țară; iar anii 1995 – 1999, pe parcursul cercetărilor pentru un studiu multidisciplinar guvernamental, am descoperit în subsolul munților Orăștiei, împreună cu generalul de divizie Vasile Dragomir, fost șef al Direcției Topografice Militare din cadrul M.Ap.N., zeci de kilometri de conducte antice din ceramică de diferite diametre,  realizate prin mijloace industriale pentru captarea, aducțiunea și distribuirea apei potabile către cetățile dacice. Mulțimea de conducte antice din ceramică sunt ignorate sistematic de către arheologi, pentru că infirmă ”teza” după care se ghidează, potrivit căreia dacii colectau apă de ploaie pentru băut și pentru spălat, în cisterne săpate și pietruite în exteriorul zidurilor de apărare. Unii dintre arheologii implicați în cercetarea siturilor din munții Orăștiei, au împins naivitatea la cote absurde, susținând în lucrările lor că numitele cisterne ar fi fost săpate de  meșteri aduși de la Roma, întrucât dacii nu erau în stare să le execute. Care ”cisterne” s-au dovedit că erau haznale, pentru colectarea apelor reziduale ce se scurgeau din așezările fortificate antice. Biologul din echipa noastră a găsit și coproliți pe fundul unor ”cisterne”.
În siturile arheologice din Munții Orăștiei am descoperit zeci de kilometri de conducte antice din ceramică – realizate prin mijloace industriale - pentru captarea, aducțiunea și distribuirea apei potabile către consumatori. O parte dintre conducte sunt active și în zilele noastre. Ce procedeu de fabricare a conductelor din ceramică au folosit anticii, de vreme ce au rămas intacte peste 2.000 de ani în pământul umed? 

Între timp, arheologii care cercetează piramidele din Egipt își consumă neuronii cu inventarea unor metode primitive de transportare a blocurilor de piatră, pentru a explica celorlalți semeni cum au fost ridicate acele construcții colosale antice. Egiptologii însă neglijează, cu bună știință, informațiile săpate în pereții templelor lui Seti I din Abydos și Amon Ra din Karnak (Egipt), unde sunt figurate elicoptere și alte mijloace tehnice de transport, vechi de milenii.
Observați similitudinea dintre elicopterul figurat pe pereții templelor lui Seti I din Abydos și Amon Ra din Karnak (Egipt), cu elicopterele din zilele noastre utilizate la ridicarea şi transportul unor obiecte grele.

”Din cauza orgoliului de “cuceritori” ai planetei Pământ, omenirea refuză să admită că au mai existat pe Terra civilizații comparabile cu civilizația tehnologică actuală. În fapt, este vorba de o succesiune a civilizațiilor  tehnologice terestre. Legea nescrisă a vieții pe Pământ – și pe alte planete din Univers – presupune acumulări progresive de cunoștințe științifice și tehnice, după care urmează autodistrugerea civilizației tehnologice prin ea însăși. Nu trebuie să ne mire că au mai existat în vremi îndepărtate avioane, elicoptere, nave sofisticate și alte mijloace de transport și de luptă. Nu ar trebui să ne surprindă nici faptul că produsele tehnologice ale speciei umane din toate timpurile seamănă între ele. Programul cerebral al omenirii a rămas același; invențiile tehnologice își urmează calea, potrivit programului existent pe “hard disk-ul” cerebral al omului”. (Citat din articolul publicat în Jurnal Paranormal, cu titlul Istoria secretă a omenirii.)
Cercetători de la institute prestigioase pe mapamond trag semnale de alarmă, bazate pe studii pertinente, ce avertizează omenirea că se îndreaptă în mod implacabil către extincție în viitorul apropiat. A sosit sorocul să ne întrebăm, care este vechimea omului pe Pământ și a câta civilizație tehnologică o reprezentăm noi, dintre cele ce s-au succedat de-a lungul timpului pe planeta noastră. Să ne axăm în acest sens, asupra temei ce propun să fie dezbătută de cititorii noștri: vechimea geoglifelor (figuri uriașe trasate pe sol, vizibile din aer) din deșertul Nazca (Peru) și implicit, vechimea omului și a celorlalte specii animale pe Pământ. Potrivit părerii exprimate de arheologi, geoglifele din deșertul Nazca ar data de prin anii 200 î.e.n. și 700 e.n. Să vedem cu câte secole, milenii sau milioane de ani se înșală arheologii în datările pe care le fac. Să analizăm câteva desene trasate pe sol, dintre cele câteva zeci existente în deșertul Nazca, realizate din piatră albă de către o civilizație misterioasă.

Conturul maimuței

Vedere aeriană a conturului maimuței, trasat pe sol în deșertul Nazca. Arheologii sunt de părere că figura a fost realizată de populație aflată în stadiul incipient de dezvoltare tehnologică, cu circa 1300 de ani în urmă, în scop religios. 

Conturul păsării colibri

Pasărea colibri realizată în deșertul Nazca, elevă un înalt grad de stilizare artistică.

Conturul tarantulei

Se văd dimensiunile la care sunt realizate geoglifele, în comparație cu cei doi cercetători postați la capul animalului. De reținut că figurile animaliere realizate pe sol în deșertul Nazca, trebuie privite din aer de la o anumită înălțime, pentru a se fi văzute integral.
Conturul stilizat al tarantulei, realizat pe sol în deșertul Nazca.

Savantul peruan, dr. arheolog Javier Cabrera

Desene animaliere realizate pe solul deșertului Nazca, comparate cu cele incizate pe rocile de la Inca

Savantul peruan dr. Javier Cabrera a ascuns zeci de ani într-o încăpere subterană, peste 10.000 de artefacte extrase dintr-un sit arheologic situat în albia răului Inca, motivându-și gestul cu replica ”nu suntem pregătiți pentru astfel de secrete”. Înainte decesului său în anul 2001, Javier Cabrera s-a destăinuit unor oameni de știință europeni, că a ținut într-o camera secretă aflată la subsolul muzeului "obiecte cu totul speciale, a căror semnificație este imposibil de deslușit prin cunoștințele actuale". Gestul făcut de dr. Javier Cabrera se încadrează în procedeele nefaste la care recurg uneori oamenii de știință, cu scopul de a păstra privilegii conferite de gradele științifice, dobândite pe teze ce se dovedesc ulterior că sunt eronate.

Încăperea secretă de la subsolul muzeului, în care dr. Javier Cabrera a ținut ferecate zeci de ani, peste 10.000 de artefacte de la Inca, de importanță covârșitoare pentru istoria omenirii.   

Inciziile de pe rocile de la Inca, prin animale figurate – dinozauri, căprioare, canguri, girafe, păsări, etc., contrazic teoria evoluției speciilor a lui Darwin. La care se adaugă albine, libelule, țânțari, pești, ornitorinci, crocodili, rinoceri, rechini, crabi-potcoavă, etc., găsiți fosilizați de sute de milioane de ani și care mai trăiesc și în zilele noastre. Să comparăm aceste desene animaliere, trasate pe sol în deșertul Nazca, cu cele incizate pe petroglife (desene făcute pe roci) de la Inca, ce au fost descoperite în albia secată a râului Inca, din Peru, a căror vechime este estimată la peste 65 milioane de ani.
Conturul maimuței trasat pe sol, în deșertul Nazca.
Maimuță incizată pe rocile de la Inca.

Conturul păsării colibri, realizat pe sol, în deșertul Nazca.
Pasărea colibri figurată pe rocile de la Inca.

Tarantulă realizată pe sol, în deșertul Nazca. 

Rocile de la Inca. În stânga imaginii și în colțurile de jos, în dreapta și stânga, se văd incizate tarantule identice. 

Evoluția omului pe Terra

O serie de savanți căptușiți cu titluri științifice, au stabilit aprioric că omul de trage din maimuță și a evoluat pornind din paleoliticul inferior (datând cu aproximație din anii 700.000 î.e.n), a trecut nonșalant prin neolitic, a intrat în epoca bronzului - rătăcind pe undeva epoca aramei (cupru + staniu = bronz) - apoi a a sărit direct în epoca fierului, de unde a prins un cap de pod în era nucleară. După era nucleară, va urma iarna nucleară, cu extincția tuturor speciilor terestre, inclusiv a speciei umane, din vina exclusivă a omului. Savanții omit însă faptul că și la ora actuală coexistă pe Pământ civilizații aflate în diverse stadii de dezvoltare tehnologică, începând cu cea a unor triburi care mai sunt în epoca primitivă (în Africa Centrală, în Amazonia (America de Sud), în Noua Guinee - până la civilizația din era electronicii, a proceselor nucleare și a zborurilor în spațiul cosmic - corespunzătoare națiunilor evoluate din punct de vedere științific și tehnologic. Să vedem ce este incizat pe câteva pietre de la Inca, alese la întâmplare din cele peste 10.000 de artefacte extrase din situl existent în albia râului Inca.

Reprezentare a globului pământesc

Globul pământesc este redat așa cum arăta cu mai bine de 65 milioane de ani în urmă. Se văd cele două Americi, Europa, Africa, o parte din Asia, cu animalele reprezentative și oameni, precum și locuințe necesare habitatului uman. Se observă că deriva continentelor era în faza incipientă. Această hartă nu putea fi realizată decât având punctul de stație în spațiul extraterestru.
Globul pământesc, așa cum arăta cu mai bine de 65 milioane de ani în urmă. 

Faună terestră, cu vechimea de peste 65 milioane de ani

Pe rocile de la Inca sunt figurate diverse animale, ce trăiau în trecutul îndepărtat pe diferite continente: dinozauri, pești, broaște țestoase, canguri, feline, primate, păsări, insecte, etc., ce contrazic teoria darwinistă a evoluției speciilor.
Dinozauri, pești, păsări, broaște țestoase, canguri, etc., cu vechimea de peste 65 milioane de ani. 

Vechimea reală a omului pe Pământ

Figuri umane de diverse rase, cu vechimea estimată la peste 65 milioane de ani, sunt prezente din abundență pe rocile de la Inca. O parte din  indivizi sunt îmbrăcați decent, alții poartă straie sumare, asemănător populațiilor umane din zilele noastre pe diferite meridiane ale globului.
Rase umane, cu vechimea de peste 65 milioane de ani.

Lupta omului cu dinozaurii

Pe rocile din Inca se vede cu claritate, că nu dinozaurii reprezentau un pericol pentru specia umană, ci omul agresa dinozaurii.
Încleștare pe viață și pe moarte, dintre patru indivizi umani și trei dinozauri. 

Detaliu din lupta oamenilor cu dinozaurii.

Vânător uman, atacând un dinozaur.

Vânători de dinozauri. Individul din dreapta imaginii poartă o mască având un cap de pasăre, pentru păcălirea vânatului.

Masca închipuind o pasăre, pe care o poartă individul din dreapta imaginii (încercuită cu roșu), este confecționată de vânător cu scopul de a păcăli animalul. Acest detaliu vădește cu prisosință, că omul acelor vremuri era prădătorul suprem pe Terra; la fel cum rămas și în zilele noastre. Un psiholog și-ar fi dat seama imediat de acest lucru. Vedeți, stimați cititori, pentru ce pledez de zeci de ani pentru constituirea unor echipe multidisciplinare, destinate studierii trecutului omenirii? Dacă era și un jurist în echipa care a descoperit artefactele de la Inca, probabil că nu se ajungea să fie ținute zeci de ani ascunse de ceilalți cercetători; și nu ar fi fost omise de către alți savanți, cum au procedat și arheologii români cu siturile antice din Munții Orăștiei și din alte areale din țară, care au distrus artefactele ce nu se încadrau mozaicului lor prestabilit.

Animale preistorice, domesticite de către oameni

Imaginile de mai jos, incizate pe rocile de la Inca, relevă faptul că animale preistorice au fost domesticite, pentru a fi folosite de către specia umană la diverse activități, inclusiv la transport terestru și aerian. Cel mai bun exemplu îl constituie elefanții folosiți în prezent de către oameni la diverse munci grele și pentru transport. Pentru ce ”nu suntem pregătiți pentru astfel de secrete”?  – vorba savantului peruan, dr. arheolog Javier Cabrera. Probabil și pentru a ascunde faptul, că pe rocile de la Inca se vede de la o poștă că adevăratul agresor terestru era omul și nu dinozaurii.
Dinozauri dresați pentru diferite activități ale omului. 
Dinozaur dresat, călărit de către om.

Dinozaur zburător, dresat pentru transportul aerian al omului.

Arta navigației pe apă

Specia umană din trecutul îndepărtat al omenii cunoștea arta navigației pe apă și construia ambarcațiuni în acest scop. Imaginile de pe rocile de la Inca sunt elocvente.
Navigația omului pe apă, acum mai bine de 65 milioane de ani. 

Adularea căpeteniilor

Adularea căpeteniilor vremelnice ale omenirii și purtarea lor pe umerii prostimii este, din păcate, un obicei nefast adânc înrădăcinat în subconștientul uman, ce se perpetuează de zeci de milioane de ani. Din acest punct de vedere, nimic nu s-a schimbat în psihologia omului. A rămas la fel de ”inteligent” precum predecesorii săi.
Imagini de pe rocile de la Inca. Spre jena noastră, ritualul purtării pe umerii prostimii a unor căpetenii vremelnice se perpetuează și în zilele noastre, la alt nivel tehnic.

Cunoștințe astronomice

Din imaginile incizate pe roci extrase din situl de la Inca, rezultă că primul telescop (lunetă) inventat de Hans Lippershey în Olanda în anul 1.608 și perfecționat de italianul Galileo Galilei cu un an mai târziu, este o doar o reeditare a unor instrumente optice pentru observațiile astronomice din vremuri străvechi. Astronomii de acum mai bine de 65 milioane de ani, le  foloseau în mod curent la studierea aștrilor.
Astronom studiind prin lunetă bolta cerească, acum zeci de milioane de ani.

Medicina practicată de specia umană, cu zeci de milioane ani în urmă

După cum se poate vedea pe rocile de la Inca, omul a practicat medicina din cele mai vechi timpuri. Operații pe cord deschis și pe alte organe ale corpului omenesc, trepanații pe creier, sunt câteva dintre performanțele medicale timpurii, ce s-au perpetuat de-a lungul preistoriei și istoriei umanității. Este necesară părerea medicilor, pentru a lămuri faptul dacă era vorba de operații medicale cu scop curativ, sau era un obicei barbar ce consta din smulgerea inimii din pieptul unor semeni și oferirea lor drept ofrandă unor zeități, cum se proceda ulterior în ritualurile religioase ale civilizației Inca.

Operație pe cord deschis. Imaginea de mai sus trebuie analizată de către medici, îndeosebi chirurgi, pentru a decide dacă este o operație făcută în scop curativ, sau este o extracție a inimii umane în cadrul unui ritual religios sângeros.

Viața spirituală a omului, cu zeci de milioane de ani în urmă.

Pietrele de la Inca relevă faptul că psihologia umană a rămas neschimbată pe parcursul milioanelor de ani. Omul a rămas statornic în credințele sale  închinându-se la zei, care putea fi aștri, zeități cu formă umană sau animală.
Cultul soarelui sau a unor alte stele din Univers.

Nave extraterestre?

În pietrele de la Inca se găsesc figurate și câteva aparate tehnice, aparținând cu probabilitate unei civilizații extraterestre. Până la lămurirea acestui aspect al problemei, greșim dacă admitem că Pământul era vizitat din vremi imemoriale de ființe umane din alte sisteme solare?
Bolid al unei civilizații, cu probabilitate, extraterestră. 

În privința vechimii omului pe Pământ, savanții au stabilit pe baza teoriei evoluțiilor speciilor, elaborată de Charles Darwin (teorie expirată în prezent) și a unor fosile cu valoare documentară îndoielnică, că homo sapiens a apărut pe Terra cu aproximativ 200.000 de ani. Ulterior acest prag a fost extins, cu timiditate, la 2 milioane de ani. Drept care, artefactele preistorice care vin în contradicție cu aceste ipoteze sunt ignorate, ca să folosim un eufemism delicat. În realitate sunt distruse, sau în cel mai fericit caz sunt ascunse de ochii celorlalți semeni, în depozite secrete. Așa s-a întâmplat și cu pietrele gravate de la Inca, de importanță dominantă pentru istoria speciei umane. Pe artefactele de la Inca se vede cu claritate, că vechimea omului pe Pământ este de cel puțin 65 milioane de ani, când, potrivit studiilor întreprinse de paleontologi și geologi (bazate pe analize chimice), au dispărut dinozaurii în urma ciocnirii a unui asteroid gigantic cu planeta noastră. Potrivit probelor materiale concludente, omul a fost fără nici un dubiu contemporan cu dinozaurii.
Deși am ajuns aproape de apogeul civilizație tehnologice actuale, încă nu am reușit să egalăm unele dintre performanțele realizate de civilizații  anterioare, ce s-au succedat pe Pământ. De pildă, tehnica prin care au fost construite zidurile din piatră în trecutul îndepărtat al omenirii, a rămas nelămurită până în zilele noastre. Zidurile au fost înălțate prin calcularea și tăierea precisă a blocurilor de piatră (probabil cu laser), ceea ce le conferea o trăinicie practic indestructibilă. În rosturile dintre blocuri de piatră nu poate fi introdusă nici o lamă de cuțiț. Redăm mai jos câteva exemple de construcții din piatră, realizate de o civilizație terestră anterioară, pe continentul Americii de Sud: 




Alte dovezi materiale ignorate de savanți, ce atestă evoluția omului sub raport tehnologic și existența în timp a unor specii de animale terestre

Cosmonautul în basorelief de la catedrala din Salamanca (Spania) este trecut cu vederea de oameni de știință, deoarece se spune că a fost implantat de către restauratori. Dar despre dinozaurul sculptat după anul 802 e.n., pe frontispiciul unui templu din Angkor (Cambodgia), se poate susține același lucru? 
Basorelief reprezentând un cosmonaut, de la catedrala din Salamanca (Spania), construită în anul 1.102 e.n. Dinozaur sculptat pe un templu din Angkor (Cambodgia), datând cu aproximație din anii 802 - 1.431 e.n.

Mecanismul de la Antikythera, realizat în anul 150 î.e.n., este considerat un computer mecanic antic pentru calculul pozițiilor astronomice. […] Gradul de sofisticare mecanică este comparabil cu a unui ceas elvețian. Dispozitivul este expus la Muzeul Național de Arheologie din Atena (Grecia). (Sursa: Enciclopedia Wikipedia).
Mecanismul astronomic de la Atikyterra, datând din anul 150 î.e.n.
Există pretutindeni pe Pământ numeroase dovezi materiale privind vechimea speciilor animale, inclusiv a omului și a gradului său de civilizație tehnologică de-a lungul timpului. Prin articole publicate, Jurnal Paranormal intenționează să atragă atenția cititorilor asupra faptului, că există două categorii de științe: științele secrete, la care are acces un număr restrâns de cercetători și științele oficiale, destinate maselor umane plătitoare de biruri, ce sunt strunite de către guverne și capii religiilor să mărșăluiască în sens giratoriu, via Papua - Noua Guinee. Este bine ca omenirea să fie dirijată în această direcție? Este rău? Judecați și decideți dumneavoastră înșivă, luând în calcul și utilitatea cunoașterii lumii înconjurătoare reale, de către indivizi cu inteligență deficitară și cu porniri psihologice negative față de ceilalți semeni. 

Click here!

Follow Vasile Burcu

COUNTERsite

BING, Search romania megalitica:

TOP 10. Cele mai citite Postări