Nu ati gasit ce cautati? Incercati Google search pe siteul nostru!

Google Translate

luni, 26 octombrie 2015

Ica Stones. In vizita la "Dr. Cabrera Stone Museum" in Ica, Peru. Un reporter inteligent, impresii si informatii... de la fata locului. Ep.1

 
 
DECODAREA MESAJULUI PIETRELOR :
 
Dr.Cabrera spune ca pentru a distinge petroglifele de gravurile de pe Ica Stones, le-a numit gliptoliths ( pe Ica Stones ), pentru ca  sistemul lor de comunicatie in care unele figuri si parti ale figurilor sunt folosite ca simboluri care descriu subiecte, actiuni, obiecte, calitati sau circumstante. aceste simboluri permit descifrarea secventelor simple dar si pe cele complicate.

Dr. Cabrera cu propriile cuvinte, despre decodarea pietrelor Ica :

1. Figura simbolizeaza ceea ce reprezinta. De exemplu, figura unei pasari simbolizeaza o pasare.
 
 2. Simbolul consista intr-o figura care nu e legata doar de ceea ce pare a fi ( ca la punctul 1 ) dar e cumva similara si transcendenta. De exemplu, figura unei pasari in anumit context poate inseamna nu " pasare", ci aparat de zbor. Sau, figura unei camile simbolizeaza incalzirea planetara.
 
    Piramida simbolizeaza un sistem tehnologic complicat, in care energia este captata, acumulata si distribuita. Frunza simbolizeaza energia biologica, conversia energiei de fotosinteza in energie electrica,  sau chiar in energie cognitiva. Crenguta este simbolul pentru copaci, dar si pentru un grup de oameni. Steaua este simbolul sursei centrale de energie.

3. Al treilea tip de simbol nu este identificabil ca fiind animat sau inanimat. De exemplu : o serie de dreptunghiuri pot semnifica viata umana sau capacitatea omului de a gandi. Liniile paralele sunt simbolul vietii vegetale sau a cunoasterii, in general. Un grup de romburi semnifica viata animala, iar doua cercuri concentrice sunt simbolurile aparatelor care zboara in spatiu.

Uneori simbolurile asociate cu o figura, are mai multe intelesuri complexe. De exemplu, liniile desenate catre o figura intinsa pe masa ( deja identificata ca masa de operatie ), inseamna ca aici exista un sistem de energie care functioneaza in timpul operatiei chirurgicale. Unghiul acestor linii indica stadiul in care se afla operatia. 
 
     Figura unei case juxtapuse cu romburi, inseamna ca acea " casa" este un grajd sau un tarc pentru animale. O maimuta care tine in mana o frunza ( simbolul vietii omenesti )  inseamna ca animalul este la limita obtinerii capacitatii de a gandi, fapt ce il va avansa la statutul de fiinta umana. Daca langa maimuta sunt desenate doua cercuri concentrice ( simbolul aparatului de zbor in cosmos ), inseamna ca pasul de la primata la fiinta umana a fost adus de actiunea unui om inteligent sosit din spatiu.

Doar cateva figuri gravate pe Ica Stones arata exact ce reprezinta. Majoritatea simbolurilor de pe Ica Stones  sunt departe de asemanarea cu modelele. De exemplu, masa chirugicala e reprezentata ca o banca rustica. Chirugii nu sunt reprezentati folosind unelte sofisticate, ci mai degraba instrumente simple, aproape primitive, insa adevarata lor natura ne este comunicata de un grup de simboluri plasate in scena descrisa pe piatra.
 
       Tehnologiile avansate nu sunt descrise figurativ, ci prin simboluri care la prima vedere par ca nu au nici o semnificatie. Ierarhia sociala era determinata de capacitatea mentala si e reprezentata grafic prin ceea ce par a fi ornamente pentru cap si corp, insa in realitate ele sunt simboluri.

Un grup de gliptolotics contin informatii in jurul unei teme, deci grupul formeaza o serie. Numarul pietrelor care formeaza o serie variaza in functie de complexitatea temei. Exista 6 pietre care descriu procesul transplantului de  creier, fiecare este de aproximativ 1 metru in diametru. 
 
Alta serie arata ciclul reproductiv al agnatei si e compus din mai mult de 200 pietre de dimensiuni variate. Cea mai mica piatra e folosita pentru stadiile incipiente ale ciclului si pe masura ce ciclul progreseaza, pietrele cresc in marime.
 
Pentru majoritatea  pietrelor, metoda de gravare a fost una simpla, in care figurile nu au nevoie de detalii ca sa comunice ideea in mod clar. adancimea gravurii este de 1-2 milimetri. Pe alta parte, atunci cand a fost nevoie de mai multe detalii, s-a folosit o alta metoda de gravare : basorelieful ( bas relief ). Exista pietre care combina amandoua metode ( gravarea simpla + basorelieful ).
 
     Adesea, cand este descris ciclul reproductiv al unui animal, liniile de gravare sunt intr-o forma foarte simpla la inceputul ciclului, iar pe masura ce animalul se dezvolta, a fost folosit basorelieful pentru a arata mai multe detalii si pentru a comunica informatiile pe care artistul vrea sa le transmita. Temele complexe au avut nevoie de pietre mai mari de 1,3 metri in diametru, cum a fost cazul pietrei care descrie doua nave spatiale.
 
Compozitiile simple sunt folosite pentru pietrele mici : gliptoliths ce descriu un singur animal au de exemplu pietre cu diametrul chiar si mai mic de trei centimetri. Pietrele Gravate de la Ica sunt un sistem de scriere folosit cu milioane de ani in urma  de o umanitate care a obtinut nivele stiintifice avansate si nivele avansate de dezvoltare tehnologica. 
 
     Omul modern refuza sa accepte ca Pietrele de la Ica este o forma de scriere si prefera sa le considere ca niste desene decorative, sentimentale sau amuzante care au ocupat timpul liber al unui artist. Insa prezenta temelor care descriu cunoasterea stiintifica incredibil de avansata este suficient ca sa risipeasca aceasta neancredere, in special prin adaugarea faptului ca figurile schematice si semnele nu sunt lucruri care tin de frumusete, ci arata clar ca gravarea a fost facuta cu intentia de a transmite un mesaj codificat catre oamenii din viitor.
   
Pentru descifrarea mesajului continut in fiecare serie de pietre, sunt necesare doua lucruri : primul, trebuie sa ai acces la majoritatea pietrelor din acea serie, si al doilea, e necesar sa ai o foarte buna pregatire ( in legatura cu fiecare tema descrisa de pietre, ) in cunostintele pe care omul modern de-a descoperit pana acum. Fara sa ai intreaga serie a pietrelor, exista riscul ca mesajul sa nu fie complet, iar fara al doilea punct, pietrele isi pierd sensul si devin doar niste pietre.

OMUL GLYPTOLITIC

 Daca noi, ocazional experimentam astazi extazul ( prin iubire, poezie, arta, stiinta ),  omul gliptolithic a experimentat extazul ca o permanenta si constanta baza in dezvoltarea capacitatilor sale intelectuale si sporirea cunoasterii . Cea mai importanta energie pentru omul gliptolitic era energia cognitiva si a fost gravata pe pietre prin simbolul frunzei. 
 
    Omul stiintifico- reflexiv ( cel mai inalt nivel in ierarhia cognitiva ) este desenat pe pietre cu un grup de simboluri deasupra capului, intre care frunza este cea mai importanta.
 
  Figura 21

Daca ne uitam la fiinta umana din figura 21 vedem un grup de simboluri desenate deasupra capului. In varf sunt desenate doua semi-frunze ( 1 din fig 21 ), simbolul unui mecanism necunoscut ce stimuleaza creierul pentru a creste functia cognitiva si de a converti energia solara ( fotonica ) si energia cosmica ( corpusculara ) direct in energie electronica, ce poate fi folosita pentru masini si unelte electrice. Consider ca acest mecanism necunoscut functioneaza similar cu mecanismul moleculei de clorofila.
 
      Sub semi-frunza este o a doua configuratie ce formeaza o banda care se termina in doua puncte ( 2. Fig.21 )  si simbolizeaza ca acest om poseda un nivel cognitiv elevat, ce il plaseaza deasupra multora. Nivelul sau este a unui om stiintifico-reflexiv, ceea ce inseamna ca isi poate folosi toate functiile intelectuale.

A treia configuratie, o forma conica cu coada inspre spate ( 3. Fig 21 ) indica faptul ca acest om are un stoc enorm de cunoastere ce poate fi folosita prin capacitatile intelectuale ca sa genereze noi informatii. Aceste informatii stocate pot sa manipulate de o minte analitica si folosite ca un fel de program de baza de date pe computer.
  
Adaugarea mea : Nu pot sa nu conexez  acest stoc de informatii cu ceea ce spune T.D. Lingo despre fluxul energiei constiintei care intra prin ceafa ( exact ca in desen ) in creierul reptilian si detine absolut toate informatiile pe care Constiinta le-a experimentat de la crearea universurilor, prin toate fiintele. 
 
     T.D. Lingo explica in mod clar cum din cauza ca avem 90 % creierul inactiv, fluxul informatiilor constiintei nu merge mai departe in frontal lobes si prin urmare noi nu avem acces la informatia acumulata de constiinta. 

  E cumva ceea ce traditiile spirituale numesc " biblioteca akashica ) , informatia la care Edgar Cayce avea acces dupa ce intra in somn hypnotic ( adica isi adormea creierul reptilian ca sa poata accesa frontal lobs, sediul constiintei ).  Dupa parerea mea, acest om gliptolitic are capacitatea de a decoda informatiile primite de la constiinta ( ca de primit, toti le primim in flux continuu, ca undele radio ) si astfel extrage de acolo informatiile noi despre care vorbeste Cabrera , care e extrem de retinut in afirmatiile din carte.

 4 din Fig 21 este de asemenea un simbol ; romburile sunt simbolul vietii animale, in acest caz inseamna ca organismul acestui om functioneaza ca si cel al uni animal, in ciuda faptului ca nu are nevoie de mancare pentru a-si crea energie cu care sa functioneze, pentru ca el isi extrage energia direct de la soare si din cosmos. 
 
      Oricum ai judeca informatia continuta in alte pietre, apare ca aceasta capacitate de a captura energia in mod direct, a fost folosita doar ocazional, din moment ce alte pietre descriu in detaliu producerea mancarii. 

Asociat cu aceasta figura umana este alt simbol : 5, fig 21 ce semnifica capacitatea de miscare naturala a fiintei umane. Vedem de asemenea in Fig 21 simbolul pentru un grup de oameni, care e o crenguta cu multe frunze atasate. Daca creanga are radacini, inseamna ca grupul de oameni s-a stabilit intr-un loc anume. Daca in varful crengutei se afla o floare, inseamna ca efortul acestui grup de oameni a fost incununat de succes.

 Omul modern idealizeaza figura altetului. Vedem asta nu doar astazi, dar si din documentele istorice si artefactele arheologice. Sculpturile umane precum cele din Gracia antica si practicile spartanilor care lasau sa moara copiii care nu erau bine formati fizic, arata ca omul modern a avut dintotdeauna un ideal atletic. 
 
     Figura atletica  cere picioare lungi si puternice pentru un maximum de stabilitate si viteza si cere o capacitate mare pentru plamani ( de asemenea un piept mare ), pentru ca organismul sa primeasca suficient oxigen in timp ce are activitati extenuante. Activitatea fizica poate fi facuta doar cu brate puternice si maini cu degetul plasat in opozitie cu celelalte degete - mana omului modern are ceva din dotarile ghearelor. 

Figura atletica, pentru a fi perfecta din punct de vedere mecanic, are nevoie care sa nu fie disproportionat fata de corp pentru a nu dezechilibra corpul. Din acest motiv, craniul nu poate adaposti un craier mare. 
 
     Omul glyptolitic descris pe pietre este, desigur, o reprezentare sibolica, dar cred ca e foarte probabil ca figura sa fie o foarte buna reprezentare a fizicului omului glyptolitic. Poate fi vazut in figura 21 ca nu era un atlet. Aici exista o disproportie intre marimea capului, torsului si alte extremitati. Capul este enorm, abdomenul chiar si mai mare iar extremitatile sunt lungi si au degete de aceeasi lungime, iar degetul mare nu este opozabil , ceea ce arata ca nu performau functii mecanice. 
 
      Picioarele erau scurte si puternice. Din cauza ca omul glyptolitic area ca scop dezvoltarea capacitatii de a-si creste si conserva cunoasterea, functiile fizice au trebuit sa se adapteze. Aspectul fizic al omului glyptolitic era adaptat functiilor intelectuale. Oamenii care au sosit din spatiu - omul gliptolitic autentic e reprezentat pe pietrele gravate ca fiind omul stiintifico-reflexiv. Alte nivele ale ierarhiei sunt distincte geografic prin simboluri care arata diferite gradatii ale capacitatilor intelectuale si ale cunoasterii.

IERARHIA OMULUI GLYPTOLITIC :

1. Omul glyptolitic - omul care a venit din cosmos aducand cu el cunoasterea. El era capabil sa permita energiei sale cognitive sa transceanda corpul sau, fara ca corpul sa moara. Aceasta era facuta pentru a se proiecta ca si energie cognitiva in orice parte a cosmosului pentru a obtine cunoastere din Univers. 
 
     Adaugarea mea : adica isi proiecta constiinta in zone ale universului, pe alte planete, de unde aducea informatii din acele lumi. Ceea ce noi numim astazi " lucid dreaming", insa noi nu performam asta cu 100 % control si constienta cum faceau ei. Fapt pentru care inteleg ca erau o specie umanoida, detinatoare de constiinta : adica nu erau ceea ce noi numim extraterestrii ( fiinte care au inteligenta dar nu au constiinta, suflet, asa ca vor sa il fure fara succes de la oameni ). Inteleg ca veneau de pe alte planete, dar erau oameni, nu alieni.

2  Omul stiintifico- reflexiv - era omul care traia in Megalopolis si avea o functie care cerea mari capacitati reflexive. El a directionat executia activitatilor planificate de Omul Gliptolytics pentru cea mai buna dezvoltare a vietii pe planeta. El facea munca stiintifica in diferite aspecte ale cunoasterii umane, de exemplu nivele complicate de chirurgie si astronomie.
 
3. Omul Tehnologico-Reflexiv - avea nivele mai inalte de cunoastere decat Omul Tehnologic. El era responsabil pentru controlul si executarea tuturor operatiilor tehnologice. El pilota aircrafts, asista in operatiile complicate de chirurgie, directiona functionarea industriei si a sistemelor pentru distributia si folosirea resurselor energetice.
 
4. Omul Tehnologic - avea nivele de comanda si abilitati tehnologice. El asista omul stiintific  si omul tehnologic si transmitea ordinele direct celor care executau imediat instructiunile.
  
5. Oamenii - acestia erau maimutele Notharctus ridicate la un nivel mediu de inteligenta.
 Ei faceau munca de jos si sarcini tehnice. El nu era constient de motivul existentei sale.

Sub oameni erau maimutele Notharctus in starea lor naturala, care nu indeplinea minimum
 nivelului de inteligenta al unui om.  Statutul sau intelectual era de cel al unui animal, pentru 
ca in ierarhia zoologica el indeplinea calitatile optime pentru a fi elevat la primul nivel al
 intelectului uman. 
 
La final erau robotii, sisteme cybernetice folosite exclusiv pentru munca mecanica ce era 
periculoasa pentru fiintele umane.
 
Inteleg ca pentru omul glyptolitic a fost necesar sa fie capabil sa ridice nivelul cognitiv al maimutei Northarctus la nivelul cognitiv al unui umanoid si apoi instruirea lui . Bazat pe mesajele lasate de Omul Glyptolitic, ei au obtinut aceasta prin alterarea genetica a organismului de Notharctus, care presupun ca a rezultat prin eliminearea cozii cu consecinta abandonarea vietii din copaci.
 
     Transmirerea cunostintelor a fost facuta genetic, intervenind la nivelul molecular makeup al creierului de Notharctus. In amandoua cazurile, omul gyptolitic a folosit tehnici complexe neurofizice. Prin transplantarea acestui nou cod cognitiv, restul tipurilor de oameni din ierarhia cognitiva erau capabili sa reziste pe planeta.
 
 Indivizii de pe aceasta planeta, fiinte generate dintr-o sursa biologica comuna, Notharctus, toti erau similari in caracteristicile fiziologice.  Pe langa acesti factori, a fost adus unul nou - cunoasterea - si ar trebui sa fie bine inteles ca acesti oameni erau diferiti doar in ceea ce priveste nivelele intelectuale atinse. 
 
     Diferente individuale bazate pe alti factori ce exista in societatea umana contemporana, atunci nu existau. Ce stim este ca nu exista personalitate individuala ci doar personalitate colectiva, care era o uniune a tuturor indivizilor care aveau acelasi nivel intelectual in ierarhie. Civilizatia pe aceasta planeta avea ca scop obtinerea a cat mai inalte nivele de cunoastere si se presupune ca toate feptele din vietile acestor oameni erau devotate cresterii si conservarii cunoasterii.
 
Anticamellus era un mamifer care a trait , conform cu Paleontologia, acum 13 bilioane de ani in urma, in Epoca Tertiara si este echivalentul din zilele noastre a camilei din desert. Ele erau adaptate la o temperatura foarte ridicata cu restrictii la resursele hidrologice. 
     Anticamellus gravate pe Ica Stones, ne arata situatia termica-critica de pe planeta. Temperatura medie a crescut pana la un punct in care viata zoologica a fost posibila doar pentru speciile adaptate.
 
Tzipi, Canada 
---------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Entrance To The Cabrera Museum, Ica Stones, Bolivar 170-Plaza de Armas, Ica, Peru.

Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

  Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

Cabrera Museum, Ica Stones, Ica, Peru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Click here!

Follow Vasile Burcu

COUNTERsite

BING, Search romania megalitica:

TOP 10. Cele mai citite Postări