Nu ati gasit ce cautati? Incercati Google search pe siteul nostru!

Google Translate

duminică, 24 aprilie 2011

Hanno Soravia. Un milionar austriac, cu ochii dupa Elena Udrea si gandul la muzee cu Ceausescu

Hanno Soravia
Hanno Soravia, 50 de ani, care controlează alături de fratele său Erwin Soravia grupul austriac de investiţii cu acelaşi nume, spune că este esenţial ca România să îşi construiască o imagine deoarece "după ce au văzut Parisul şi Londra, turiştii vor să vadă şi restul Europei, inclusiv Belgrad, Bucureşti sau Sofia".

Erwin Soravia

Milionarul austriac deţine complexul Metropolis Center de pe bulevardul Iancu de Hunedoara din Bucureşti, unde în birourile ce ocupă o suprafaţă de 11.000 de metri pătraţi îşi desfăşoară activitatea firme precum DLA Piper, Advent, Parexel sau Citroën. În complex se află şi sediul local al BERD, precum şi un apart-hotel de 78 de camere, operat de lanţul Star light Suiten Hotel, un magazin Mega Image şi restaurantul Loft.


Două etaje din cadrul zonei de birouri, reprezentând spaţii de 2.500 de metri pătraţi, nu au însă chiriaşi, iar în apart-hotel gradul de ocupare este de 51%, dar mult mai redus în timpul week-end-urilor, în condiţiile în care Bucureştiul este în continuare mai mult o destinaţie de afaceri.

"Problema este că în weekend nu ai turişti, iar gradul de ocupare este de 10-15%. Până acum câţiva ani nu mergea nimeni în Amsterdam sau în Stokholm. Nici Viena nu era o super-destinaţie acum zece ani. Lucrurile se schimbă deoarece turiştii au văzut Londra şi Parisul, dar acum vor să vadă toată Europa, inclusiv Belgrad, Bucureşti sau Sofia. Sunt englezi care vin în această zonă a Europei doar pentru că este berea ieftină",
 a declarat Soravia, într-un interviu pentru ZF.

Readers Cafe
Austriacul a fost prezent în Bucureşti pentru o zi cu ocazia deschiderii cafenelei Readers de la parterul complexului Metropolis Center. Soravia admite că, finalizând proiectul Metropolis în 2009, a "avut ghinion cu criza", dar speră ca gradul de ocupare al aparthotelului să crească la 60% în acest an.

"Totul depinde de marketing. Eu n-am văzut nicăieri campania de promovare a României. Trebuie să te promovezi, apoi vor veni turiştii. Un ministru al turismului ar trebui să fie 250 de zile pe an în afara ţării, la târguri, să atragă turişti. Aveţi o ţară frumoasă, aveţi cea mai mare clădire din Europa (Palatul Parlamentului - n.red.), puteţi face un muzeu cu Ceauşescu, lumea ar veni să vadă aceste lucruri.
Dar trebuie să te promovezi, pe CNN, pe linii aeriene, pe panouri outdoor. Avem şi noi în Viena panouri publicitare pe care le putem închiria pentru promovarea României",
spune Soravia.
....................................
.......................
...........
Domnule milionar austriac Hanno Soravia,
Daca ma sponsorizati cu un PC si un aparat PHOTO,
voi continua articolul publicitar!
Ca bonus, va mai spun si altele.
Inclusiv despre ... promovarea turismului in Romania.
Fara Udrea la plimbare sau muzee cu Ceausescu!
Din pacate, in 22 de ani de capitalism salbatec, toata tara a devenit un muzeu ...
vai mama lui. Fara brand, fara turisti!
Fara clientii, atat de necesari si domniilor voastre!
Admin

Un comentariu:

  1. Cred ca, mai multa publicitate faci tu pentru Romania, pe aceste bloguri, decat frunza lui Udrea.
    Poate pe langa PC si aparat foto, ti-ar mai trebui si timp! Apropo, tu mai si dormi!

    HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere

Click here!

Follow Vasile Burcu

COUNTERsite

BING, Search romania megalitica:

TOP 10. Cele mai citite Postări