Romania Megalitica. Romania in contextul culturii megalitice, civilizatiilor stravechi. Istoria pierduta. Istoria interzisa. O imagine valoreaza cat o mie de cuvinte. Priviti cu deosebita atentie si multa luare aminte! ... Nimic nu este întâmplător! ... Vrei sa apreciezi? Distribuie si prietenilor! Multumesc,Admin
Pagini de interes
▼
miercuri, 25 mai 2016
DESCOPERA MISTERELE BUCEGILOR. Un punct de vedere... interesant!
EFECTUL CELEI DE-A O SUTA MAIMUTE – DESCOPERA MISTERELE BUCEGILOR
Desi sunt „rugat” sa opresc sirul articolelor, va prezint in continuare noi aventuri din cautarile prin Muntii Bucegi. Intamplator sau nu, am numit aceasta formatiune unica „cea de-a o suta maimuta”. Speram sa avem si sprijinul institutiilor abilitate de la nivelul judetului Dambovita pentru a continua cercetarile, iar judetul sa devina unul cu un accentuat caracter turistic.
Dupa ce v-am prezentat cativa megaliti foarte putin cunoscuti, formatiuni geomorfologie de forme deosebite: Masa Dacilor si Templul, precum si Cristalele de quartz alb si roz, de aceasta data aducem in atentia dumneavoastra un ansamblu de blocuri de piatra, printre care cel din imaginea de mai sus, copia fidela a omului preistoric, sau asa cum l-am numit noi, ”Cea de-a o suta maimuta”.
In aceeasi zona, complexul megalitic se continua cu doua cele doua ” Mumii”. Pentru recunoasterea si atestarea valorii lor de resurse naturale am avut alaturi de noi pe Martin Jensen, specialist in sisteme de navigatie si Marcel Wolters, profesor de stiinte politice. Resursele naturale sunt considerate capital natural ce poate fi convertit în materii prime pentru procesele capitalului infrastructural. Ele includ sol, lemn, petrol, minerale și alte bunuri luate mai mult sau mai puțin așa cum erau în natură. Resursele naturale ale unei țări determină deseori bogăția sa și statutul său în sistemul economic mondial, prin determinarea influenței sale politice. Statele dezvoltate sunt acelea care sunt mai puțin dependente de resursele naturale pentru bogăție, datorită bazei pe care o au în capitalul infrastructural pentru producție.
Nu intamplator am numit formatiunea descoperita de noi, ” Cea de-a o suta maimuta”, ci pornind de la modelul incostientului colectiv al lui Jung si materializat de alti cercetatori de-a lungul timpului, model care este valabil in tot universul, deci si in natura, asa cum este definit in comportamentul uman. Nu vom spune niciodata ca am gasit primul megalit, ci doar unul dintre cei ”o suta”, continuand sa-i identificam pe ceilalti 99.
Punctual, in Muntii Bucegi cele mai cunoscute formatiuni geomorfologice sunt Babele si Sfinxul, ele nefiind nici pe departe singurele si nici cele mai importante, teorie pe care am sustinut-o mai sus si in baza careia vom continua sa aducem in atentia dumneavoastra toate celelalte structuri megalitice din aceasta zona muntoasa plina de mister.
Efectul celei de-a o suta maimuțe
Mecanismul pentru acest transfer de idei funcționează în același mod pentru maimuțe ca și pentru toate ființele simțitoare. Noi existăm într-un câmp de conștiință global. Creierul uman în mod constant primește și transmite imagini mentale și informații din și către câmpul de conștiință global, în care suntem cufundați. Mintea globală, altfel cunoscută ca inconștientul colectiv al lui Jung, nu încetează să funcționeze, datorită câtorva sceptici cărora nu le plac efectele sale. Aceasta funcționează la fel, mereu, trecând informații de la un individ la altul, pe baza frecvenței lor comune de conștiință prin principiul rezonanței. Dacă maimuțele progresiste au avut o idee nouă, apoi la fel au avut și alte maimuțe progresiv și pe alte insule. Ele au rezonat pe aceeași frecvență a conștiinței.
Ați avut vreodată o idee, în același timp când alte persoane au exprimat sau au folosit acea idee? Probabil ai spus, „Hei! Eu m-am gândit primul! „Ei bine, acesta e modul în care mintea globală lucrează. Este un câmp pe care-l împărtășim cu toate celelalte ființe simțitoare, dar în mod special cu cei ce au tematica și frecvențele minții care vă interesează cel mai mult în particular.
Cristi Iordache
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu