Romania Megalitica. Romania in contextul culturii megalitice, civilizatiilor stravechi. Istoria pierduta. Istoria interzisa. O imagine valoreaza cat o mie de cuvinte. Priviti cu deosebita atentie si multa luare aminte! ... Nimic nu este întâmplător! ... Vrei sa apreciezi? Distribuie si prietenilor! Multumesc,Admin
Pagini de interes
▼
luni, 7 noiembrie 2011
DACIA. De la Statul DACIA, la Brandul Dacia. Nemuritorii, aruncati in iluzoriul unei marci
Salut Vasile! Ce nu se stie, sau, ceea ce foarte putina lume cunoaste, este faptul ca investitiile din perioada 1966-1968 au fost modeste deoarece la Colibasi exista atunci o uzina de piese auto care se numea "Uzina Vasile Tudose" Aceasta producea piese pentru uzinele "Steagul Rosu" din Brasov care fabrica autocamioane, si "UMM" Campulung, care producea autoturisme de teren, vestitele IMS-uri, apoi marca "ARO". Uzina respectiva fusese proiectata si construita de germani pe timpul razboiului intre 1942-1944 si trebuia sa produca piese de schimb pentru avioanele de lupta. Din cate stiu, n-a apucat sa functioneze cu aceasta destinatie, decat un timp foarte scurt. Toate sectiile (halele) 8 la numar, ale UPAC (Uzina de Piese Auto Colibasi) asta era denumirea in 1968, au fost adaptate si au produs piese pentru fabricarea primului autoturism romanesc, Dacia 1100.
Mama lor de analfabeti.Cum or fi reusit sa faca mormanele alea de fier vechi sa produca ceva,cum au santajat pe capitalisti sa coopereze cu Romania ,,comunista''? La doua decenii dupa ,,cronica unui deces anuntat'' in aceasta tara se ,,externalizeaza'' si productia energetica,transportul feroviar si exploatarea miniera de metale strategice si carbune energetic. STATUL ,Romania,la ce mai foloseste? SA CEREM ADERAREA LA LICURICIUL FUTACIOS !Ce sa o mai dam pe dupa dud.
Calatorule pe net! Daca tot ai ajuns AICI, descopera, exploreaza Arhiva acestui Blog. Nu vei regreta! Vei descoperi o altfel de Romanie! O Romanie plina de comori,mistere, enigme, frumuseti nebanuite! O Romanie, Binecuvantata de Dumnezeu!
Salut Vasile!
RăspundețiȘtergereCe nu se stie, sau, ceea ce foarte putina lume cunoaste, este faptul ca investitiile din perioada 1966-1968 au fost modeste deoarece la Colibasi exista atunci o uzina de piese auto care se numea "Uzina Vasile Tudose" Aceasta producea piese pentru uzinele "Steagul Rosu" din Brasov care fabrica autocamioane, si "UMM" Campulung, care producea autoturisme de teren, vestitele IMS-uri, apoi marca "ARO". Uzina respectiva fusese proiectata si construita de germani pe timpul razboiului intre 1942-1944 si trebuia sa produca piese de schimb pentru avioanele de lupta. Din cate stiu, n-a apucat sa functioneze cu aceasta destinatie, decat un timp foarte scurt.
Toate sectiile (halele) 8 la numar, ale UPAC (Uzina de Piese Auto Colibasi) asta era denumirea in 1968, au fost adaptate si au produs piese pentru fabricarea primului autoturism romanesc, Dacia 1100.
Mama lor de analfabeti.Cum or fi reusit sa faca mormanele alea de fier vechi sa produca ceva,cum au santajat pe capitalisti sa coopereze cu Romania ,,comunista''?
RăspundețiȘtergereLa doua decenii dupa ,,cronica unui deces anuntat'' in aceasta tara se ,,externalizeaza'' si productia energetica,transportul feroviar si exploatarea miniera de metale strategice si carbune energetic. STATUL ,Romania,la ce mai foloseste? SA CEREM ADERAREA LA LICURICIUL FUTACIOS !Ce sa o mai dam pe dupa dud.
Calatorule pe net!
RăspundețiȘtergereDaca tot ai ajuns AICI, descopera, exploreaza Arhiva acestui Blog. Nu vei regreta! Vei descoperi o altfel de Romanie! O Romanie plina de comori,mistere, enigme, frumuseti nebanuite!
O Romanie, Binecuvantata de Dumnezeu!